Dunlop
Dunlop SP SPORT MAXX RT SPORT MAXX RT 94Y XL RO1 MFS NST ..
265
30
R20
Üzemanyag hatékonyság
Az üzemanyag-hatékonyság fontos mind a CO2-kibocsátás, mind a vezetés költségeinek csökkentése szempontjából. Az egyes kategóriák közötti különbség 3-4%-os csökkenést vagy növekedést jelent az üzemanyag-fogyasztásban.Nedves tapadás/fékezési teljesítmény
A nedves tapadás kritikus biztonsági jellemző. A gumiabroncsokat A - E osztályba sorolják; az A a legrövidebb fékút nedves úton. A kategóriák közötti különbség a féktávolságon belül egy autóhossznyi (3-6 méter) többletet jelenthet.Gördülési zaj/Külső zaj
A zajnak három besorolása van: A, B és C.Az A produkálja a legkevesebb külső zajszintet, míg a C a legmagasabbat.
DUNLOP SPORT MAXX RT - tapasztalja meg a dinamikus vezetést a versenyautókhoz hasonló tapadással és fék teljesítménnyel. A SPORT MAXX RT abroncsok könnyű szerkezetüket használják a gördülési ellenállás csökkentése érdekében. Ezáltal csökken a fogyasztás és a CO2-kibocsátás. Az Adaptive Compound technológiával rendelkező SPORT MAXX RT abroncs kiváló tapadással rendelkezik szárazon és nedvesen egyaránt. A versenyautóknak kifejlesztett polimer alkalmazkodik az útfelület szerkezetéhez, így maximalizálja az abroncs és az út közötti kapcsolatot és növeli a tapadást. A Dunlop újító Short Braking blokkjai rövidebb fékút biztosítanak magas sebességeken történő vezetés során. Ezek a rendkívül merev blokkok, melyeket nagy teljesítményű vezetésre terveztek, növelik az útfelülettel való érintkezést
Szélesség | 265 |
Profil | 30 |
Átmérő | R20 |
Évszak | Nyári gumiabroncsok |
Súlyindex | 94 (670kg) |
Sebességindex | Y |
Gumitípus | Znižujúca hluk vo vnútri vozidla |
Erősítés | XL |
Ragadóság | C |
Üzemanyagfogyasztás | D |
Zajosság - típus | B |
Zajosság | 71 |
Súly | 12.30 |
Típus | Személy/SUV gumiabroncsok |
EPREL | 531296 |
DOT | 2024 |
Homologáció | Audi |
